Tuesday, May 31, 2011

Aquarius Living turns one!


I thought I had missed the anniversary of my blog, but it is today that my blog turns one :) Another reminder of how quickly a year goes by! It's great to see that people keep reading, despite my irregular posting. I have had lots of positive feedback from friends and family and I am so grateful for that!

I would love to know what you think of my blog even if you do not know me personally, feel free to leave comments in the box below. You do not have to register in order to leave a comment and even of you are required to put in your e-mail address it will not appear on the blog, nor will I see it.

Is there anything particular that you would want me to write about, what type of stories do you like or dislike? It would be great to get some input from you guys, because sometimes I find it hard to come up with ideas. Other times I might think I have a great story, but you might not find it the least intriguing...





This is your chance to let me know what you think, I am all ears!

Aquarius Living fyller ett år idag! Jag ställer inga till med något kalas, men kanske jag ska baka nåt... Ganska svårt att fatta att det redan har gått ett år sen jag började blogga! Är det bara jag, eller gå åren fortare ju äldre man blir?

Jag är jätteglad att ni fortfarande följer med bloggen och jag har fått mycket positiv respons från både vänner och familj! Tusen tack!


Jag skulle gärna vilja veta vad ni som inte känner mej tycker om min blogg, lämna gärna en kommentar längre ner. Ni behöver inte registrera er, eller ha nån sorts login för att lämna en kommentar, e-mailadresser publiceras inte på bloggen och jag ser inte heller dem.


Det sku vara kiva att veta vad ni vill läsa, är det något särskilt som ni gillar eller ogillar? Ibland får jag idetorka och andra gånger så tycker jag att jag har något hur spännande som helst att berätta, men det kan hända att andra tycker det är urtråkigt.

Nu har ni chansen att säga vad ni tycker, jag är idel öra!

2 comments:

  1. Jag tycker du har en spännande och rolig blandning av många olika saker, både personliga och mera "samhälleliga/kulturella" saker, eller hur man ska säga. Jag är som sagt slö på att kommentera, men jag läser gärna! So keep up the good work! Kram från kusinen! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...