Sunday, May 8, 2011

One month on

Yesterday marked one month since our arrival in the Kingdom. Time has flown by and it really doesn't feel like we've been here a month already!

People here and overseas do ask me what I do to keep myself busy during the days. So far I have managed to keep myself from getting bored by catching up on those things that I rarely had time for before. Like reading, fiddling with my camera and just chillaxing in general, really. It has been a year since my last annual leave, that too was only 2 weeks long, so I think I deserve to take it a bit easy...


Vi har nu varit  i Saudi Arabien i en månad, otroligt hur fort tiden springer iväg!

Många undrar vad jag ritkigt sysslar med på dagarna. Vilket e en bra fråga, jag trodde att jag skulle vara så uttråkad efter en månad. Men ännu har jag inga haft tråkigt, jag har för det mesta försökt sysselsätta mejmed sånt som jag inte hade så mycket tid med tidigare. Läsa, pyssla med kameran och alltid emellanåt så gör jag rent ut sagt ingenting! Det är ett år sen jag sist tog semester, så jag tycker att det är helt lovligt att bara slappa ibland.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...