Sunday, May 29, 2011

20 days!!!

A long time ago I posted this and it was very well received. A lot of things have changed since then, but my travel plans have stayed pretty much the same! Over the weekend I finalised my travel arrangements thanks to my awesome friend T! *happy dance*

I am so looking forfward to all the time that I will be able to spend with my friends and family back home, it has been nearly two years since my last visit! I am also very excited that my husband gets to join me for part of my stay!


Nån gång i slutet av förra året skrev jag om dethär. Saker och ting har ändrats, men reseplanerna är så gott som oförändrade. Under helgen bokade jag äntligen min flygbiljett (och en åt min bättre hälft också). Ska bli så skönt att få träffa min familj och mina vänner hemma i Finland! Mitt senaste besök var i oktober 2009, så det är verkligen på tiden!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...