Saturday, October 2, 2010

Happy Saturday!

Great Ocean Road, Victoria

After a few busy weekends, the following two days will be dedicated to "chillaxing". Well, I do have a to do list that I keep on adding stuff to, nothing has been crossed off so far. Both me and hubby are feeling a bit under the weather so it´s hard to get started.
But sometimes I think a weekend should just be spent doing whatever you feel like, no have to`s or must do´s - that`s what the days at work are for!

I hope you all have a great weekend!

De senaste helgerna har varit ganska hektiska, så nu ska vi nog bara slappa i ett par dagar. Såhär tänker jag oftast på fredag kväll när jag e slutkörd efter en veckas arbete.  På lördag morgon vaknar jag och får dåligt samvete och tänker "Nog borde jag ju få något gjort under helgen, det som inga annars blir av". Jag har alltid en lista med saker som ska göras liggande nånstans, idag har jag bara skrivit mera saker på listan men inte fått en enda sak avstreckad. Både jag och min bättre hälft känner oss lite småkrassliga, så det känns lite jobbigt att komma igång.
Men ibland måste man nog få göra bara det som man vill och känner för att göra, inga måsten alls - det får vi nog tillräckligt av på jobbet!


Ha en trevlig helg allihopa!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...