Saturday, October 16, 2010

My audience

Thanks to everyone who have been reading my VERY sporadically updated blog. I¨m still a newbie when it comes to all things blog related. Today I found a page that gave me the stats of the number of page views that my blog has had, it also gave me the country of origin for these page views. I must say I was amazed to see these stats!

I only realised today that the settings for leaving comments were set up in such away that not everyone and everyone can leave a comment. I have now changed this so feel free to drop me a line or ask me a question.

Thank you to all my readers so far!

Tack till er alla som läser min mycket sällan updaterade blogg. Dethär me bloggandet är fortfarande nytt för mej. Idag hittade jag en sida med statistik över bloggens besökarantal och vilka länder mina besökare är från.


Jag insåg idag att mina inställningar för kommentarer var inställt så att inte vemsomhelst kan lämna en kommentar. Jag har nu ändrat på det, så nu kan ni alla lämna kommentarer, ställa frågor.


Tusen tack till er alla som följt min blogg hittills! Speciellt tack till vännen min som påpekade dethär med att det inte går att lämna kommentarer på bloggen.

2 comments:

  1. Jag har också google analytics för min blogg, och det är sjukt spännande att följa med antal besökare och varifrån de kommer osv! Bongade t.o.m. nån läsare i Japan och Israel - vem i all världen?

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...