Monday, October 11, 2010

Mrs Confused

The past week has gone by in a bit of a blur. I´ve been feeling tired and confused, not only have I found it hard to keep track of what weekday it is, but also what week... At least my husband avoided us turning up for an event a week early :)

The weather is not doing much to cheer anyone up, during the last fortnight it has been raining on at least 12 days, the last three the rain has been non stop day and night.

I´ll leave you with a pic of my bougainvillea, to bring some colour to this very dull Monday. Now I`ll do the dishes read a book take a nap.


Den senaste veckan tog jag mig igenom i en halvdvala. Jag har kännt mig trött och har haft det väldigt svårt att hålla reda på vilken vecka det är. Som tur är så har min bätte hälft koll på saker å ting.

Vädret har varit uselt, vilket inte piggar up en precis. Under de seanste två veckorna har det regnat 12 dagar, hela hlegen regnade det nonstop.



Förhoppningsvis piggar en liten sommarblomma upp dagen! Nu ska jag ta å diska läsa en bok ta en tupplur på soffan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...