Wednesday, September 1, 2010

Happiness is... unexpected gifts

I'm so excited! Yesterday my husband came home with a small brown cardboard box. The box was addressed to him, but he asked me to open it. I assumed it was some sort if computer related gizmo, but I was wondering why he would ask me to open it.So when I finally got the box opened it took a while before the coin dropped, I was looking at an elegant black box with the letters ghd on it. 

I have been longing for a ghd straightener for quite some time, I've also come close to buying it a couple of times, but decided against it because of the 200+ dollar price tag. My husband was well aware of my infatuation with this little gadget, but I would never have thought that he would buy it for me.

Now I need to rethink the storage in my bathroom, because... well because. Only in an Aquarius household will the acquisition of one little appliance cause the redesign of the storage of one entire room!



Haromdagen kom min man hem med en liten brun pafflada, som han envisades med att jag skulle oppna. Jag antog att det var nagon sorts accessoar till datorn, sa jag var nastan lite irriterad over att jag maste oppna hans paket. Nar jag val oppnat ladan tog det ett tag innan jag verkligen forstod vad den inneholl. I ladan fanns namligen en liten svart lada med bokstaverna ghd pa.


Jag har suktat efter en ghd hartang i en liten evighet. Ett par ganger var det nara att jag kopte den sjalv, men en prislapp pa mer an 200 dollar fick mej att tanka om. Min man visste mycket val hur garna jag ville ha den, men jag hade aldrig trott att han skulle kopa den at mej!


Nu mast jag ta och se over alla saker i mitt badrumsskap, sa att jag kan hitta en vardig plats for denna lilla apparat. Bara i en vattumans hushall orsakar inkopet av en liten apparat omorganiseringen av ett helt rum!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...