Sunday, September 19, 2010

Boring lunchbreaks


I have a 45 minute lunch break every day. I like having a break that is a bit longer than the standard 30 minute break and haven`t had any problems spending that time. But recently I have found myself feeling bored during my lunch breaks. The reason for this are the restrictions that are in place with regards to access to certain websites. I can understand that access to Facebook and Hotmail is restricted, but recently I found out that the access to any URL ending with blogspot.com is denied. That is just so wrong! I try to limit the time spent in front if the laptop at home, but no I have no choice but to do most of my blog browsing/stalking at home.

What should I now do during my lunch break, maybe bring a book to read, or go for a quick walk. Have to make the most of the situation I suppose :)

Min lunchpaus är 45 minuter lång, något av en lyx för mej som vant mej vid en lunchpaus på bara 30 minuter. Vanligtvis har jag inga problem med att få tiden att gå, men på sistone känns det som om minuterna sniglar fram. Jag vet, de e jättekonstigt. Orsaken e högst antagligen nya restriktioner gällande vilka web adresser vi kan besöka. Facebook och Hotmail o dyl är blockerade av förståeliga skäl, men nyligen har alla blogspot.com adresser inkluderats på den "svarta listan". Något som jag har svårt att förstå. Nu har jag inget annat val än att följa mina favortibloggar på min dator härhemma, trots att jag helst skulle spendera den tiden med något annat.


Istället får jag försöka hitta på något annat att göra under min lunchrast. Läsa en bok kanske, eller ta en liten promenad runt kvarteret.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...