Thursday, June 16, 2011

Tea for two... or eleven!



As I mentioned in my previous post, there are plenty of get-togethers for the ladies. But so far all of these have been outside my own compound, which means that meeting people from my own compound has been limited to those times when I run into someone on the bus or when I go for my yoga session.

That's why I decided to arrange a little morning coffee at my place, I invited some of the ladies I have already met in passing and asked them to spread the word around. I also invited some people from another compound. All in all it was a pleasant morning, I wish my guests could have stayed longer. Hopefully I'll arrange something similar when I get back from Finland.

Speaking of which, only a little over 24 hours to go until I step onto the plane. Traveling back home is always bittersweet, I'm so excited to see my family and friends but also sad because I am leaving my husband behind. But in a few weeks I get the best of both worlds, because he will be joining me for the last two weeks of my stay! I am so excited!!!

I am still working off the calories form eating this yummy carrot cake!
Kaloriladdad morotstårta, men god var den!



Hade ett litet teparty hemma hos mej häromdagen, ett bra sätt att träffa några av min grannar! Jag har inte lärt känna så många av dom ännu, så jag bjöd in dom som jag mött och bad dom ta någon med sej! Fungerade hur bra som helst! Vi hade hur roligt som helst, jag tror jag ska arrangera något liknande när jag kommer tillbaka från Finland.

På tal om Finland, väskan är nästan packad. Vilket nog är så dags aftersom jag flyger imorgon kväll! Det ska bli otroligt skönt att få se min familj och mina vänner, men samtidigt är det tråkigt eftersom min man inga kommer med mej. Men han kommer att komma till Finland en månad senare, så vi får två veckors Finlandssemester tillsammans. Jippii!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...