Monday, May 31, 2010

Welcome/Valkommen


This is it, time to start a blog.

As I am lousy when it comes to e-mailing friends and family I am hoping that I could stay in touch with people through this blog.

I'll be sharing my thoughts on everyday life as a foreigner in Australia, my adventures in my tiny kitchen and photos from my travels near and far.

I invite everyone to join me on my journey, whether you know me or not! Welcome!

Eftersom jag ar jattedalig pa att skicka e-mail till bade vanner och familj hoppas jag att jag kan halla kontakt med folk genom denna blogg.

Jag kommer att dela med mej mina tankegangar om livet som utlanning i Australien, mina aventyr i mitt lilla kok och foton fran mina resor bade nar och fjarran.

Valkommen med pa min resa, oavsett om du kanner mej eller inte. Valkommen!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...