Saturday, June 25, 2011

Finland - week 1


This week I:
- caugth up with my friend C, I also admired her Kivi candleholders
- spent a day in Turku, the place I like to call my hometown
- trawled a flea market, found this Turku-bowl by Kupittaan Savi
- traveled to my parents place in Iniö, I love being surrounded by the Finnish nature
- Crocs seem to be the semi official footwear of Iniö... I just had to try them too!
- Böckling, smoked baltic herring. Yum!
- Rain, a natural part of  summer in Finland

Den gångna veckan har jag:
- äntligen träffat min goda vän C, beundrade hennes samling Kivi-ljusstakar
- spenderade en dag i Åbo, jag kallar det min hemstad
- tittade in på ett lopptorg, hittade en liten Åbo-skål från Kupittaan Savi
- åkte hem till mamma och pappa i Iniö, njuter av den härliga finska naturen!
- Iniös halvofficiella skodon verkar vara Crocsen, jag måste också pröva ett par
- Böckling, mums!
- Regn, det hör den finska sommaren till!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...